قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/14 14:09 | کد خبر : 1860

گالاتاسرای روز های شلوغی را در نقل‌و‌انتقالات تابستانی سپری می‌کند تا با همان فرمت همیشگی اش به دنبال بستن تیم قوی برای رقابت های اروپایی باشد.

گالاتاسرای,سوپرلیگ فوتبال ترکیه,فابریزیو رومانو,نیکولو زانیولوی ,

به گزارش‌ "ورزش آذربایجان"، گالاتاسرای، قهرمان فصل گذشته سوپرلیگ فوتبال ترکیه، فعالیت های نقل‌و‌انتقالاتی تابستانی‌اش را با قدرت سپری می‌کند  و تلاش دارد مثل روال سابق و فرمت خاص خودش، خرید بازیکنان مطرح آزاد، تیمی مدعی برای رقابت های داخلی و اروپایی ببندد.

بزرگترین خروجی گالاتاسرای که شب گذشته توسط فابریزیو رومانو، خبرنگار مطرح ایتالیایی هم مورد تایید قرار گرفت، نیکولو زانیولوی ایتالیایی است که با قرارداد قرضی به مبلغ ۳ میلیون یورو و بند خرید دائمی ۱۸ میلیون یورویی و با احتساب پاداش ها ۲۳ میلیون یورو به آتالانتای ایتالیا خواهد پیوست.این گزینه زمانی فعال می شود که زانیولو در 65 تا 70 درصد مسابقات بازی کند.

اما بهترین خبر در این تابستان برای هواداران شیرهای استانبول،تمدید قرارداد با بهترین پاسور فصل گذشته سوپرلیگ ترکیه است. شب گذشته باشگاه گالاتاسرای رسما اعلام کرد که مرتنز برای یک فصل دیگر قرارداد خود را تمدید کرد،حقوق این ستاره بلژیکی برای فصل جدید ۲/۹ میلیون یورو خواهد بود.

بیشترین سعی و تلاش مدیران گالاتاسرای در نقل‌و‌انتقالات تابستانی جاری تعلق می‌گیرد به جذب مارکو رویس،ستاره جدا شده تیم دورتموند که به ملکه و اسطوره زنبورهای زرد معروف است،در این راستا بسته پیشنهادی مدیران باشگاه گالاتاسرای به مارکو رویس آلمانی، قراردادی ۱+۱ ساله با حقوق ۳ میلیون یورویی دادند و منتظر جواب این ستاره کهنه کار آلمانی هستند.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1860


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید