قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/14 10:01 | کد خبر : 1857
مالک همچنان در خلا و گزینه ها روی هوا…

آپدیت جدید از مدیریت تراکتور؛ فعلا در حد اسم!

صندلی مدیریت تراکتور کماکان صاحبش را نشناخته و گزینه های مطرح شده فعلا شانس زیادی ندارند.


به گزارش "ورزش آذربایجان"،هوشنگ نصیرزاده ۲ هفته پیش از تراکتور جدا شد و سعید مظفری‌زاده تا تعیین تکلیف صندلی مدیریت، سرپرست مدیرعاملی تی‌تی‌ها را بر عهده گرفت. اما درحالی که یک هفته از شروع نقل‌وانتقالات تابستانه می‌گذرد، نه وضعیت نیمکت تراکتور مشخص شده و نه تکلیف مدیریت معلوم است.

تراکتور مدیرعامل‌اش را قطعاً بعد از انتخابات ریاست جمهوری خواهد شناخت. علی فتح‌ الله زاده نزدیک ترین گزینه به صندلی ریاست تراکتور بود. ولو اینکه او اصالتاً اهل شهرستان خوی آذربایجان‌غربی است اما حضورش در استقلال اقبال عمومی را در تبریز به همراه ندارد. غلامرصا صادقیان دیگر نامزد کسب ریاست تی‌تی‌ها بود. اما حضور صادقیان به دلیل خروج از مجموعه زنوزی امری بعید الوقوع به نظر می‌رسد مگر اینکه معادلات در انتخابات به سمتی برود که او دوست دارد.

محمدرضا زنوزی، کماکان از خلا عدم تیمداری خارج نشده است. با وجود اعلام غیر رسمی ادامه تیمداری در نشست با برخی هواداران، رسانه رسمی باشگاه تراکتور خبری مبنی بر تداوم تیمداری اعلام نکرده است.

سعید مظفری‌زاده فعلاً در سمت خود ابقا خواهد شد. با آمدن مدیرعامل جدید او یا دوباره به عنوان سرپرست به همکاری خود با تراکتور ادامه خواهد داد یا تبریز را ترک خواهد کرد. در صورت اینکه مظفری‌زاده سرپرست تراکتور نشود؛ کاظم محمودی محتمل‌ترین گزینه برای این سمت است.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1857


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید