قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/12 16:33 | کد خبر : 1840

بهروز تابانی پس از کسب مجوز ورود به مسترالمپیا، همچنان درگیر مشکل ویزای ورود به آمریکا است؛ مشکلی که سالهاست حل نشده است.

بهروز تابانی,مسابقات قهرمانی جهان ,مستر المپیا,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، بهروز تابانی قهرمان و هرکول سرابی ایران که پس از کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی جهان در ایتالیا که به دریافت مجوز ورود به رقابت های مستر المپیای رشته بدنسازی انجامید دیشب پس از ورود به تبریز مورد استقبال مسئولان ورزشی استان و هواداران خود قرار گرفت. او در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ورزش آذربایجان درد و دل های خودش را مطرح کرد و از پابرجا ماندن مشکل بزرگش خبر داد.

بهروز تابانی گفت: "برای سومین بار پیاپی است که مجوز ورود به مسابقات مستر المپیا را کسب میکنم که متاسفانه در دو دوره قبلی به دلیل عدم صدور ویزا از جانب کشور میزبان(آمریکا) نتوانستم در این مسابقات حضور پیدا کنم. تا کنون در این مورد مسئولان ورزشی و فدراسیون پرورش‌ اندام هیچ کمکی در خصوص رفع این مشکل انجام نداده اند. حداقل خواسته من از مسئولین ورزشی استانی،معرفی بنده به همشهریان خودم است تا آن ها نیز بدانند بهروز تابانی در این شهر و در این حد وجود دارد."

با این اوصاف و صحبت های بهروز تابابی راجع به عدم همکاری و حمایت فدراسیون پرورش‌ اندام برای اخذ ویزا از کشور آمریکا،این نگرانی را برای طرفداران این قهرمانی آذربایجانی ایجاد می‌کند که طلسم هرکول سرابی برای مرتبه سوم پابرجا خواهد ماند.

شکسته شدن این طلسم هرکول سرابی فقط همت مسئولان ورزشی و فدراسیون را می‌طلبد که با رایزنی با دستگاه دیپلماسی کشور بتوانند همانند دیگر قهرمان نام آور ایران یعنی هادی چوپان،مشکل ویزای تابانی را حل و فصل کنند. بهروز تابانی در پایان به خبرنگار ورزش آذربایجان گفت: "برای بار اول فقط جهت کسب تجربه پا به این مسابقات خواهد گذاشت و برای سالیان آینده وعده و قول قهرمانی را می‌دهم."

کد خبر 1840


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید