قبل از خبر
زمان انتشار : 1379/10/12 14:21 | کد خبر : 1838
چمنیان: ظرفیت‌های خوبی در رشته فوتبال دارند

ذره‌بین سرمربی تیم ملی روی استعدادهای اردبیل

استعدادیابی فوتبال نوجوانان استان اردبیل با حضور چمنیان سرمربی تیم ملی نوجوانان ایران در اردبیل صورت گرفت.

تیم ملی نوجوانان,عباس چمنیان,

به گزارش ورزش آذربایجان، در این اردو سرمربی تیم ملی نوجوانان سعی دارد از بین حدود 80 نوجوان فوتبالیست استعدادهای برتر را برای حضور در اردوی تیم ملی شناسایی و معرفی کند.

عباس چمنیان در ورزشگاه تختی اردبیل در خصوص این برنامه گفت: "بعد از شناسایی استعدادهای برتر در استان‌های کشور نفرات برتر به اردوی تیم ملی معرفی می‌شوند که در مسابقات آسیایی اردن حضور خواهند داشت."

وی ادامه داد: "انتظار داریم با این استعدادها شاهد درخشش تیم ملی در مسابقات آسیایی باشیم."

سرمربی تیم ملی نوجوانان همچنین افزود: "میزبانی هیات فوتبال استان از این اردو شایسته و قابل تقدیر بود. این استان ظرفیت‌های خوبی در رشته فوتبال دارد و در آینده نیز شاهد پیشرفت فوتبالیست های این استان مثل فوتبالیست های بزرگی که از این استان در سطح ملی و بین المللی درخشیدند، باشیم."

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل نیز در حاشیه این برنامه گفت: "کلیه بازیکنان با استعداد استان برای حضور در این اردو فراخوانده شده بودند. این بازیکنان تحت نظر سرمربی استعداد یابی می‌شوند و بازیکنان مستعد از سوی سرمربی به اردوی تیم ملی راه پیدا می‌کنند."

نوتاش افزود: "این امر با هماهنگی فدراسیون فوتبال در استان اجرا می‌شود ." همچنین وی از برگزاری اردوی استعدادیابی فوتبال در تمام رده‌های سنی با حضور سرمربیان تیم ملی در استان خبر داد.

کد خبر 1838


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید