قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/12 12:21 | کد خبر : 1836
با وجود مطرح شدن لیست بلند بالای گزینه های داخلی

آشفته بازار حول نیمکت تراکتور؛ زنوزی خارجی می‌خواهد

با وجود اعلام گزینه های داخلی پیرامون نیمکت تراکتور آن طور که از منابع آگاه خبر می رسد نظر مالک سرخپوشان روی جذب مربی خارجی معطوف است.

تراکتور,محمدرضا زنوزی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، در شرایطی گزینه های داخلی متعددی برای هدایت تیم تراکتور مطرح می‌شود که منابع موثق و نزدیک به مالک باشگاه، مدعی شده اند که محمدرضا زنوزی در تلاش برای استخدام مربی خارجی است. اما در این اثنا برخی از رسانه ها به دنبال لینک کردن و گزینه سازی مهره های خود به تراکتور هستند که بیشتر به بازارگرمی شباهت دارد تا رنگ و لعاب واقعیت!

در چنین مواقعی که رسانه ها به دنبال بازارگرمی هستند، معمولا مدیران عامل باشگاه‌ ها با اعلام مواضع رسمی باشگاه از انتشار اخبار کذب و بازارگرمی رسانه ها پیشگیری می‌کنند؛ با این وجود سعید مظفری‌زاده، سرپرست مدیرعاملی تراکتور بیشتر به کلی گویی بسنده می‌کند. او در صحبت های اخیر خود اطلاعاتی را که ارائه کرده بیشتر در حد رسانه ها و فضای مجازی است.

برای هدایت تراکتور 04-1403 نام مربیان داخلی بیشتر مطرح است اما طبق شنیده ها،هدف و گزینه اصلی زنوزی جذب مربی خارحی است اما معلوم نیست که عیار این گزینه مربی خارجی زنوزی در حد و گواره دیوید بتونی است یا قرار است این بار یک مربی در قواره های قهرمانی روی نیمکت تراکتور بنشیند.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1836


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید