قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/10 17:45 | کد خبر : 1819
اخباریvsزنوزی؛ تاخیر در تبیین و کلی تردید...

گزارش ویژه؛ تراکتور و معضل فرابازیکن‌هایش!

در جلسه‌ای که زنوزی با برخی از هواداران داشت صحبت هایی علیه اخباری به مطرح شد که باعث ایجاد یکسری ابهامات شده است.

تراکتور,محمدرضا زنوزی,محمدرضا اخباری,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، محمدرضا زنوزی مطلق، مالک باشگاه‌ تراکتور در جلسه‌ دو روز قبل با برخی از هواداران، در بخشی از صحبت هایش با حمله به محمدرضا اخباری، کاپیتان سابق تیم، اظهار داشت که اخباری ۵ سال با تراکتور قرارداد داشت و در سال آخر حضور این بازیکن در تیم، مبلغ قراردادش ۲/۲ میلیارد تومان بود که اخباری با سواستفاده از فشار فضای مجازی هواداری،۱۵ میلیارد تومان از ما پول گرفت.

مالک تراکتور مدعی شد که ما به خاطر فشار هواداران فقط این مبلغ را پرداخت کردیم تا از تنش ها کاسته شود اما آن کسی که به قرارداد خود پای‌بند نبود محمدرضا اخباری است. زنوزی همچنین در آخر صحبت های خودش اعلام داشت که تا زمانی که من در تراکتور هستم محمدرضا اخباری جایی در تیم من ندارد و حتی به مدیران تیم در آن فصل جاری لیگ دستور دادم تا اخباری و ۴ بازیکن دیگر تیم را رد کنند.

اما محمدرضا اخباری،دروازه بان و کاپیتان سابق تراکتور در پاسخ به صحبت های زنوزی بیان داشت که ای کاش ۱۵ میلیارد می‌گرفتم چنانچه این فصل برای بازیکنان پایتخت پیشنهادات ۴۰_۵۰ میلیاردی می‌دهند اما برای من نداشتند. همچنین او اذعان کرد که اگر ۱۵ میلیارد تومان گرفته بود چرا فصل پیش نزدیکان مالک زنگ زدند و گفتند زنوزی نهایتا ۱۶ میلیارد به تو می‌دهد و آن هم بخاطر این که کاپیتان تیم هستی و همچنین قرارداد هیچکدامیک از بازیکنان بیشتر از تو نخواهد بود. اگر هم ۲۵درصد هم می‌گذاشت روی ۱۵ میلیارد که قانون فدراسیون است باز هم ۱۶ میلیارد نمی‌شد. اخباری با رد تمام حرف های زنوزی اعلام کرد کسی فشاری نگذاشت تا قراردادم را زیاد کنم و تمام گفته های زنوزی دروغ است.

با این حال داستان زنوزی و اخباری از جایی نشأت می‌گیرد که ارتباطات و اعمال‌ فرا بازیکنی بعضی از نفرات در حال حاضر در تیم وجود دارد و آیا قرار است زنوزی بار دیگر هم در سال های آینده در مورد ابن بازیکنان حرف بزند؟ و به آنها حمله کند؟ آیا بهتر نیست که در زمان مناسب این اقدامات فرابازیکنی ریشه کن شود؟ وقتی این نوع از رفتار های بازیکن سالاری در تیم وجود دارد چرا جلوی آن در نطفه گرفته نمی‌شود تا از حاشیه ها پیشگیری شود؟

قطعا اگر در زمان مناسب این چنین رفتارهای بازیکنان توسط باشگاه اطلاع رسانی سریع شود هواداران هم آگاه تر شده و پشت باشگاه خواهند ایستاد. چنانچه الان برخی تحرکات توسط بعضی از بازیکنان نام آشنا در نقل‌و‌انتقالات باشگاه صورت می‌گیرد و حتی اشکان دژاگه ستاره اسبق تراکتور در مصاحبه های خود بارها اعلام کرده که باشگاه و زنوزی به او بدهکار هستند و این رفتارهای پشت پرده ابهاماتی است که تاکنون  از طرف زنوزی بی پاسخ مانده است.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1819


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید