قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/10 14:06 | کد خبر : 1817
هدف اگر قهرمانی است، این ها به درد نمی‌خورند

نیمکت تراکتور و یک گزینه معمولی دیگر!

نیمکت فنی تراکتور به مانند سال های قبل همواره دچار تغییر بوده که امسال هم از این قاعده مستثنی نیست و تا کنون نام دو مربی بیش از بقیه به گوش می رسد.

تراکتور,دیوید بتونی,مجتبی حسینی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، در حالی که پیش از این در محافل خبری دیوید بتونی، دستیار سابق زیدان به عنوان سرمربی تراکتور معرفی شده بود اما دیری نپایید که رزومه این مربی آشکار و مشخص شد که در قامت سرمربی، رزومه او چنگی به دل نمی‌زند تا افکار عمومی علیه این مربی نام آشنا شود و طولانی شدن پروسه‌ معرفی بتونی به عنوان سرمربی در تراکتور،این احتمال را ایحاد کرد که حضور او در تراکتور منتفی شده است؛ حالا از منابع آگاه خبر می رسد که کانال نقل و انتقالاتی نزدیک به باشگاه در تلاش است تا گزینه داخلی خود را وارد گود کند.

کانال های داخلی نقل‌و‌انتقالات تراکتور که نقش زیادی در جذب بازیکنان دارند در تلاش هستند تا مجتبی حسینی، سرمربی آلومینیوم اراک، را به تراکتور لینک کنند. اما نکته جالب در خصوص مجتبی حسینی این است که تا به حال او سابقه مربی‌گری در تیم های بزرگ و حتی مدعی قهرمانی را نداشته است. با مطالعه رزومه این مربی می تواند پی به این نکته برد که او هم مثل دیوید بتونی بیشتر به درد تیم های معمولی می‌خورد و جذب چنین مربیانی نشان دهنده آن است که مدیران تراکتور در فکر بستن تیمی معمولی هستند تا مدعی قهرمانی!

معمولا در جذب سرمربی،رزومه او صحبت می‌کند و نشان می‌دهد هدف از جذب مربی چیست و در خصوص رزومه مجتبی حسینی در قامت سرمربی‌گری علاوه بر اینکه قهرمانی مشاهده نمی‌شود حتی او بیشتر در تیم هایی که فانوس به دست هستند مربی‌گری کرده است و همانند حمید مطهری بزرگترین رزومه این مربی دستیاری یحیی گل‌محمدی است. با این اوصاف اگر قرار بر انتخاب مربیانی همانند دیوید بتونی یا مجتبی حسینی باشد بار دیگر شاهد عدم جهش و پیشرفت در جدول لیگ برتر را شاهد خواهیم بود چون معمولا آمار و تاریخ در فوتبال دروغ نمی گوید.

کد خبر 1817


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید