قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/09 16:30 | کد خبر : 1808
همه چیز معلوم است فقط مانده ترتیب معرفی‌ها...

سه قدم بعدی زنوزی بعد از اعلان قدرت

سبک مالکیت و مدیریت تراکتور مثل سال های قبل ادامه خواهد یافت و حالا هواداران منتظر دو اتفاق مهم طی روزها و هفته های آتی هستند.

تراکتور,محمدرضا زنوزی,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، پس از اتفاقاتی که دیشب در جلسه محمدرضا زنوزی و گروهی از هواداران تراکتور رخ داد، کلیه تردیدها در خصوص مالکیت باشگاه رفع و مشخص شد که تراکتور در فصل جدید نیز با زنوزی ادامه خواهد داد. حالا همه منتظر اعلام رسمی خریدهایی هستند که پیش از این در موردشان صحبت کرده بودیم. البته مدیرعامل جدید هم که بومی خواهد بود به زودی معرفی می شود و تکلیف سرمربی نیز قرار است همین روزها معلوم شود.

اما تنها تردیدی که نسبت به معرفی رسمی مدیریت جدید و بازیکنان وجود دارد فقط ترتیب معرفی آنهاست؛ هنوز مشخص نیست آیا در قدم اول مدیرعامل تراکتور معرفی رسمی خواهد شد یا بازیکنان؟ نکته جالب قضیه جایی است که زنوزی علنا اعلام کرد کلیه این انتخابات را خودش انجام می دهد و مالک محور بودن باشگاه در فصل جدید نیز تداوم خواهد داشت.

به این ترتیب آن بخش از انتقاداتی که راجع به نحوه تصمیم‌گیری و باشگاهداری زنوزی مبنی بر انتخاب مربی قبل از انتخاب مدیرعامل و خرید بازیکن قبل از تعیین سرمربی هیچ تاثیری در سیاست های آتی مالک نداشته و این روند در فصل جدید نیز ادامه خواهد داشت.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1808


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید