قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/08 21:01 | کد خبر : 1802

در جلسه ای که امروز دقایقی پیش در محل باشگاه تراکتور به پایان رسید، تکلیف مالکیت سرخ پوشان فوتبال آذربایجان رسما مشخص شد.

تراکتور,محمدرضا زنوزی,

به گزارش ورزش آذربایجان؛ گروهی از هواداران و نمایندگان سکوها عصر امروز در جلسه ای با محمدرضا زنوزی در محل باشگاه تراکتور حضور پیدا کردند. در این جلسه ادامه مالکیت زنوزی رسما تایید شد.

همان طور که گفته بودیم محمدرضا زنوزی در فصل جدید لیگ برتر نیز مالک تراکتور خواهد بود و برنامه های او تغییرات گسترده در بدنه مدیریت باشگاه است. او امروز در دیدار با گروهی از هواداران تیم این موضوع را رسما تایید کرد.

معرفی بازیکنان جدید که گمانه زنی در موردشان از چند هفته پیش آغاز شده، تعیین سرمربی جدید، انتخاب مدیرعامل و چندین تغییر مدیریتی دیگر، بخش دیگر کارهایی است که مالک تراکتور طی هفته های آتی آنها را نهایی خواهد کرد.

گفته می شود گروهی که در این جلسه با زنوزی حضور داشتند، نامه ای نیز خطاب به او نوشته و از ادامه مالکیتش حمایت کرده اند. هنوز مشخص نیست این افراد چه کسانی بودند.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1802


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید