قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/08 15:30 | کد خبر : 1799
باریش آلپر ییلماز توجه‌ها را به خود جلب کرد!

رصد ستاره گالا در یورو؛ دو کارگاه از جزیره!

مشخص شده که دو تیم بزرگ لیگ برتر انگلستان در مسابقه ترکیه و چک ستاره ترکیه را تماشا کرده و از عملکرد پرانرژی او شگفت‌زده شده‌اند.

باریش آلپر,گالاتاسرای,یورو۲۰۲۴,

به گزارش ورزش آذربایجان،باریش آلپر ییلماز که به همراه تیم ملی فوتبال ترکیه در مسابقات قهرمانی فوتبال اروپا ۲۰۲۴ (یورو ۲۰۲۴) حضور دارد، در بازی مقابل چک که با نتیجه ۲-۱ به نفع ترکیه به پایان رسید، زیر ذره‌بین قرار داشت.

گفته می‌شود که نمایندگان تیم‌های منچستر یونایتد و تاتنهام از لیگ برتر انگلستان این بازیکن ۲۴ ساله را مشاهده کرده و از عملکرد او شگفت‌زده شده‌اند. همچنین خبرها حاکی از آن است که این دو باشگاه احتمالاً به زودی برای جذب باریش آلپر به باشگاه گالاتاسرای پیشنهادی ارائه خواهند داد.

نمایش در آخرین بازی

باریش آلپر ییلماز که در بازی ۲-۱ به مدت ۹۰ دقیقه در میدان حضور داشت، با پیمودن ۱۲.۹۲ کیلومتر بیشترین مسافت را طی کرد. او همچنین با درصد پاس صحیح ۹۰ درصد و پیروزی در ۱۰ نبرد دو نفره، عملکرد قابل توجهی از خود نشان داد.

این بازیکن که از سال ۲۰۲۱ در تیم گالاتاسرای بازی می‌کند، تا سال ۲۰۲۷ با این باشگاه قرارداد دارد. باریش آلپر فصل گذشته در ۵۵ بازی ۷ گل و ۱۲ پاس گل به ثبت رسانده است.

پیگیری توسط برایتون

همچنین تیم دیگر جزیره، برایتون، وضعیت باریش آلپر را از نزدیک دنبال می‌کند. گفته می‌شود که برایتون قصد دارد برای جذب این بازیکن که به عنوان بهترین بازیکن بازی مقابل چک انتخاب شده است، حدود ۱۷ میلیون یورو بودجه اختصاص دهد و پس از پایان تورنمنت، پیشنهاد رسمی خود را ارائه کند.

کد خبر 1799


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید