قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/06 14:01 | کد خبر : 1782
تکرار تاریخ و حتی یک مساوی کافیست

ترکیه-یورو؛ به اما و اگر نیازی نیست!

ترکیه امشب در آخرین بازی خود در مرحله‌ مقدماتی یورو ۲۰۲۴، به مصاف جمهوری چک می‌رود و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد جشن صعود برگزار خواهد کرد .

تیم ملی ترکیه,تیم ملی فوتبال ترکیه,یورو۲۰۲۴,

به گزارش"ورزش آذربایجان"، تیم ملی ترکیه در جریان هفته پایانی مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ از ساعت ۲۲:۳۰ امشب (چهارشنبه) در ورزشگاه فوکس پارک اشتادیون به مصاف جمهوری چک خواهد رفت. در صورتی که ترکیه در این بازی شکست نخورد، به عنوان تیم دوم راهی مرحله یک هشتم نهایی می‌شود؛ در واقع، این تیم برای همراهی پرتغال در بدترین حالت به یک تساوی احتیاج دارد‌.

تیم ملی ترکیه که با ۳ امتیاز و با اندوخته مناسب پا به این بازی می‌گذارد و تنها در صورت کسب یک تساوی هم به عنوان تیم دوم به مرحله‌ی ۱/۸ نهایی صعود می‌کند اما در سوی مقابل جمهوری چک برای صعود به مرحله‌ی بعد محکوم به برد است.

هردو تیم قبل از یورو ۲۰۲۴،دو بار در یورو ۲۰۰۸ و ۲۰۱۶ همگروه شده‌اند که در یورو ۲۰۰۸ ترکیه با خلق یک شب باشکوه و به یادماندنی با نتیجه سه بر دو پیروز شد و به مرحله‌ی بعدی صعود کرد و در یورو ۲۰۱۶ نیز با نتیجه دو بر صفر چک را از پیش‌رو برداشت تا جمهوری چک بازنده مطلق مقابل ترکیه در مسابقات یورو باشد و حریفی خوش آیند برای آی ایلدیز ها.

کد خبر 1782


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید