قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/06 11:33 | کد خبر : 1781

داستان مالکیت تراکتور در آستانه شروع نقل و انتقالات فصل جدید با یکسری تغییرات جزئی به پایان می رسد. این گزارش را بخوانید و پرونده موضوع را در ذهن‌تان ببندید.

تراکتور,محمدرضا زنوزی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، داستان مالکیت تراکتور بلافاصله بعد از پایان لیگ برتر شروع و بدون تغییر کلان به پایان خود نزدیک می شود؛ پایانی که باید آن را آغاز فصل جدیدی از مالکیت محمدرضا زنوزی بدانیم. مالک تراکتور با پایان فصل ۰۳-۱۴۰۲ در اقدامی عجیب باشگاه را به هیات فوتبال واگذار کرد؛ اتفاقی که هیچ وجه قانونی‌ای نداشت.او که به نظر می رسید از تیم داری خسته شده است بار دیگر اعلام کرد تراکتور را واگذار می کند با این وجود جز یک مشتری که چند جلسه بی نتیجه با نماینده زنوزی داشت، کسی پا پیش نگذاشت.

البته اگر به آرشیو مراجعه کنید متوجه خواهید شد که از همان روز نخست داستان بر اساس یکسری داده ها اعلام کرده بودیم که این فصل هم تراکتور با زنوزی ادامه خواهد داد. حالا در آستانه نهایی شدن این اتفاق با یکسری تغییرات جزئی هستیم. البته مالک سرخ پوشان آذربایجان در دیدار با مسئولان شهری یکسری خواسته های خود را هم به کرسی نشانده که جزئیات آن را بعدا شرح خواهیم داد.

تنها تغییری که زنوزی برای فصل بیست و چهارم در باشگاه تراکتور انجام خواهد داد بومی سازی ارکان مدیریتی باشگاه خواهد بود. چنانچه از قبل عنوان کرده بودیم هوشنگ نصیرزاده در آینده تیم جایی ندارد،الان هم با قطعیت عنوان می‌کنیم که سعید مظفری‌زاده در آینده بسیار نزدیک برکنار خواهد شد.

زنوزی پس از اعتراضات گسترده هواداران و به دنبال آن مسئولین شهری تبریز، با سیاست بومی سازی مدیریت تیم،اولویت اول انتخاب مدیریت تیم را به داخل مجموعه هلدینگ دریک اختصاص داده و  یکی از مدیران ارشد هلدینگ دریک که سابقه‌ی مدیرعاملی تراکتور را دارد از شانس بیشتری برای تصاحب این پست برخوردار است.

در هفتمین سال از مالکیت زنوزی همچنان شاهد تداوم یک دور باطل هستیم؛ موضوعی که شاید یکی از مهم‌ترین دلایل بدبینی هواداران و مشکلات عجیب در طول فصل است؛ مذاکره و خرید بازیکن قبل از انتخاب مدیرعامل و سرمربی مورد بسیار غیرمعمولی است که شائبه وجود برخی کانال های معلوم الحال در اطراف را قوت می بخشد.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1781


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید