قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/03 18:30 | کد خبر : 1755
هفت خوان دژاگه و شجاعی طلبکار

ترابی با دلار تراکتوری نمی‌شود!

با بررسی قانون قرارداد ها و سقف بودجه باشگاه‌ها به قانونی بر می‌خوریم که ۲ کاپیتان سابق تراکتور برای گرفتن طلب خود از این باشگاه را با مشکل مواجه خواهد کرد.

اشکان دژاگه,مسعود شجاعی,مهدی ترابی,تراکتور,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، اشکان دژاگه در ویژه برنامه یورو ۲۰۲۴ یکی از شبکه های تلویزیونی، مدعی شد بخش عظیمی از مبلغ قراردادش توسط باشگاه تراکتور پرداخت نشده است؛ آن هم در شرایطی که هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل قبلی تراکتور و حتی رسانه رسمی این باشگاه اخیراً از عدم وجود بدهی این باشگاه خبر داده بودند.

از طرفی قرارداد اشکان دژاگه و مسعود شجاعی با تراکتور دلاری بوده است؛ درحالی که اخیراً قانونی مغایر با قرارداد دو کاپیتان ملی‌پوش آن زمان با تراکتور وضع شده است.

بر اساس "ماده ۱۲ قانون قرارداد ها و سقف بودجه باشگاه‌ها درج مبالغ ارزی در قراردادهای بازیکن و کادر فنی داخلی مطلقاً ممنوع است همچنین باشگاه ها مجاز به ضمانت یا به عهده گرفتن مالیات بازیکنان کادر فنی و یا سایر عوامل داخلی و یا خارجی نمیباشند."

با این اوصاف دو حالت برای اشکان دژاگه و مسعود شجاعی در دسترس است. در خوشبینانه‌ترین حالت این دو بازیکن مطابق قانون زمان انعقاد قرارداد طلب خود از باشگاه را دریافت خواهند کرد؛ اتفاقی بعید الوقوع درباره باشگاهی که ۴ سال است از آن طلبکارند. از طرفی ادامه این مسائل شاید پای فدراسیون را هم به این قضیه باز کند؛ البته هنوز چیزی مشخص نیست.

اما جالب است بدانید، روز گذشته یکی از خبرگزاری‌های رسمی درباره گمانه زنی های حضور مهدی ترابی در تراکتور ادعا کرد قرارداد این بازیکن با تی‌تی‌ها به ارزش ۵۰۰ هزار دلار خواهد بود؛ اما استناد به قانونی که در بند بالا بررسی کردیم حضور ستاره پرسپولیس در تبریز را حداقل با یک قرارداد دلاری را غیرممکن می‌سازد.

 

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1755


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید