قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/03 11:45 | کد خبر : 1750
شاگردان مونتالا با یک تساوی صعود می‌کنند

چکِ صعود در جیب ترکیه؛ احتمالات زیبا!

تیم ملی فوتبال ترکیه با پذیرش شکست سنگین مقابل پرتغال، صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی را به بازی سوم مقابل جمهوری موکول کرد.

تیم ملی فوتبال ترکیه,تیم ملی ترکیه,پرتقال,یورو2024,جمهوری چک,

به گزارش"ورزش آذربایجان،"، دیشب تیم ملی فوتبال ترکیه در دومین دیدار خود در یورو۲۰۲۴ مقابل پرتغال کهکشانی با نتیجه سه بر صفر شکست خورد تا برای صعود به جمع ۱۶ تیم نهایی مقابل رقیب سنتی اش جمهوری چک صف آرایی کند.

تیم‌ ملی ترکیه در گروه F با ۳ امتیاز پس از پرتغال ۶ امتیازی در رتبه دوم قرار دارد و تیم های جمهوری چک و گرجستان با یک امتیاز در رده های سوم و چهارم جدول جای گرفته اند؛ در این گروه تنها صعود پرتغال به مرحله بعدی مسجل شده است و سه تیم دیگر هنوز شانس صعود دارند.

اما در جمع این سه تیم ترکیه بیشتر از دو تیم دیگر شانس صعود دارد و با توجه به بازی سخت گرجستان مقابل پرتغال که باید برنده از زمین خارج شود، شانس گرجی ها برای صعود بسیار کم است و ترکیه حتی با کسب نتیجه تساوی مقابل جمهوری چک می‌تواند صعود خود به جمع ۱۶ تیم را جشن بگیرد.

تیم ملی ترکیه که ششمین حضور خود را در یورو تجربه می‌کند برای سومین دوره است که با جمهوری چک همگروه می‌شود و در دو دوره قبلی یعنی یورو ۲۰۰۸ با نتیجه ۳ بر ۲ و در یورو یورو ۲۰۱۶ با نتیجه دو بر صفر جمهوری چک را مغلوب خود کرده است و حریفی خوش آیند برای آی ایلدیز ها محسوب می‌شود.

کد خبر 1750


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید