قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/04/03 10:01 | کد خبر : 1749

سرمربی ترکیه، می‌گوید از انتقادات راجع به شکست مقابل پرتغال مطلع بوده و همه آن‌ها را می‌پذیرد.

مونتلا,تیم ملی ترکیه,تیم ملی فوتبال ترکیه,یورو۲۰۲۴,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، تیم ملی فوتبال ترکیه در بازی دور دوم مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ دیشب (شنبه) به مصاف پرتغال رفت و با ۳ گل شکست خورد. این اولین شکست تیم تحت هدایت وینچنزو مونتلا در این رقابت‌ها بود.

ترک‌ها به لطف برتری ۳ بر یک برابر گرجستان حالا با ۳ امتیاز تیم دوم جدول F رقابت‌ها هستند.

وینچنزو مونتلا، سرمربی تیم ملی ترکیه در نشست خبری بعد از این بازی اظهاراتی مطرح کرد که در ادامه می‌خوانید:

ما بازی خوبی انجام دادیم و قبول دارم که در لحظات تعیین کننده می‌توانستیم بهتر عمل کنیم. در ۲۰ دقیقه اول به گلزنی نزدیک شدیم، اما اگر در این بازی‌ها گل نزنید، همه چیز سخت‌تر می‌شود.

می‌توانیم به هدف‌مان برسیم

زمانی که گل اول را دریافت کردیم کمی اعتماد به نفس خود را از دست دادیم اما تا پایان، تیم سعی کرد گلزنی کند و متاسفم که نتوانستند این کار را انجام دهند. ما هنوز در حال رقابت برای کسب سهمیه هستیم چون می‌دانیم که می‌توانیم به هدف خود برسیم.

تغییر دروازه‌بان؟

فکر می‌کنم سه دروازه‌بان عالی در اختیار دارم. گونوک امروز صبح آسیب دید، بنابراین من باییندیر را انتخاب کردم که دو بازی عالی مقابل آلمان و ایتالیا انجام داده بود. وقتی اشتباه می‌کنید و وقتی می‌بازید، مربی یک باشگاه یا مربی یک تیم ملی، دشمن شماره یک می‌شود، من آماده‌ام، انتقادات را می‌پذیرم، اما همیشه در تجزیه و تحلیل انتخاب‌های ترکیب و شکست‌ها بسیار رو راست هستم.

وضعیت آردا گولر؟

او یک فوتبالیست استثنایی است اما اگر در شرایطی نباشد که بتواند بازی کند... ما ریسک بزرگی با وارد کردن او به بازی انجام دادیم چون خطر مصدومیت جدی وجود داشت.

کد خبر 1749


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید