قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/31 11:30 | کد خبر : 1721
مطهری که قطعا نیست، این‌ها هم فعلا هستند...

دو بعلاوه یک گزینه برای نیمکت تراکتور

سه گزینه نام آشنا که قبلا در لیگ ایران تجربه سرمربی‌گری داشتند به عنوان گزینه های اولیه برای سکان هدایت تراکتور مطرح هستند.

تراکتور,حمید مطهری,یحیی گل‌محمدی,دراگان اسکوچیچ,

به گزارش‌ "ورزش آذربایجان"، صندلی کادرفنی بی رحم و بی ثبات تراکتورِ برای فصل بیست و چهارم، نام جدیدی به خود خواهد گرفت. از منابع آگاه خبر می رسد که دو گزینه خارجی و یک گزینه داخلی در حال حاضر جدی ترین گزینه هدایت سرخ پوشان هستند.

خبرهای دریافتی حاکی از آن است که یحیی گل‌محمدی، دراگان اسکوچیچ و ریکاردو ساپینتو، سه گزینه‌ای هستند که روی میز مدیریت تراکتور قرار دارند؛ البته از آن جایی که تکلیف مالکیت و مدیریت هنوز معلوم نیست، نمی توان با قطعیت در مورد این گزینه ها و جزئیات روند مذاکراتشان صحبت کرد. هر آن چه فعلا در این مورد هست برگرفته از اطلاعات بازار غیررسمی است.

حمید مطهری هم که در اواخر فصل گذشته به عنوان مربی موقت جایگزین پاکو خمس شده بود جایی در تفکرات مدیریت ندارد و از آن جایی که قراردادش با سرخ پوشان آذربایجان تا پایان فصل گذشته بود، حتی نامش در بین گزینه های احتمالی هم دیده نمی شود.
 

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1721


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید