قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/27 16:01 | کد خبر : 1678
حذف و خوشحالی از بقا، تنها خروجی پایه‌های باشگاه...

گزارش ویژه؛ بخش سیاه تراکتور اینجاست!

در این گزارش، عملکرد تیم های پایه تراکتور در فصلی که گذشت را مورد بررسی قرار داده ایم؛ نتیجه چندان امیدوار کننده نیست!

تراکتور,محمد علی ابراهیمیان,علیرضا مرادی,رامین محمدپور,فرهاد حاجبی,امیر لیل آبادی,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، در صنعت فوتبال دنیا مخصوصا شبیه ترین باشگاه (بارسلونا) به تراکتور آکادمی(لاماسیا) رکن اصلی تیم است. ولی در تراکتور شرایط برعکس حکمفرماست و تیم های پایه این باشگاه طی یک دهه اخیر کمک ترین کمک را به تیم بزرگسالان کرده اند. نتیجه چنین فرایندی تبدیل تراکتور به یک مصرف کننده صرف است. این شرایط چگونه به وجود آمده است؟ با خواندن این گزارش شاید جواب را بدست بیاوریم:

امیدهای آینده تراکتور کاملا ناامیدمان کردند
تیم امید تراکتور توسط قادر رحیم زاده _ احد رستمی بسته شد ولی قبل از آغاز رقابت ها این دو مربی از جمع سرخ پوشان جدا شدند. بعد از جدایی این دو محمد علی ابراهیمیان _علیرضا مرادی سکاندار تیم امید شدند ولی بعلت کسب نتایج ضعیف هفته های پایانی رامین محمدپور بعنوان مربی عهده دار این تیم شد. این تیم به لطف برد انضباطی مقابل بعثت کرمانشاه توانست از منطقه سقوط جدا شده و در لیگ برتر بماند؛ این تنها اتفاق مهمی بود که تیم امید تراکتور در فصل گذشته رقم زد.

جوانان  حریف پلی آف نشدند!
تیم جوانان تراکتور تحت هدایت رامین محمدپور توانست در جدول تیمی لیگ جوانان رتبه سوم را کسب کند ولی در مرحله پلی آف شکست خورد و نتوانست به مرحله بعد صعود کند. 

۱۸ ساله ها؛  در حالت سینوسی
این تیم با فرهاد حاجبی شروع کرد و در جدول مرحله مقدماتی سوم شد تا به مرحله نهایی صعود کند؛ در این مرحله با با جدایی حاجبی، امیر لیل آبادی جانشین وی شد و در  گروه نهایی شش تیمه رده پنجم را به دست آورد و حذف شد.

نوجوانان پرحاشیه و ناکام
تیم نوجوانان به مربیگری امیر لیل آبادی کارش را شروع کرد؛ او و تیمش در گروه سوم شدند و بدون رقم زدن اتفاقی قابل ذکر از صعود به مرحله پلی آف باز مانده و حذف شدند.

نونهالان مهمان شهر تبریز
رقابت های نونهالان کشوری با وجود امکانات تیم تراکتور به میزبانی تیم شایان همت تبریز برگزار شد و تیم تراکتور در جدول چهار تیمی چهارم شد تا مثل بقیه پایه ها، حذف زودهنگام را تجربه کند.


تبریز به عنوان مهد بازیکن سازی شمالغرب در سالهای نه چندان دور قطب تولید بازیکنانی چون کریم باقری ،برداران دین محمدی و...  مرکز ارایه ستاره به تیم ملی بود ولی سالهاست ستاره ای تحویل نداده است. تیم های آکادمی تراکتور زمانی  پای ثابت فینال های رقابت های کشوری بودند ولی در سالی که گذشت تنها خوشحالی آنها بابت بقا و نیفتادن بود و اتیکت حذف، پرتکرارترین اتیکت روی لوگوی سرخ پوشان در فوتبال پایه بود.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1678


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید