قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/27 13:21 | کد خبر : 1675

بر اساس اطلاعات دریافتی از منابع آگاه حضور تنها یکی از چهار بازیکن خارجی تراکتور در فصل جدید قطعی است.

صفا هادی,تراکتور,دلتیچ ,گوستاوو واگنین,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، فعالیت نقل‌و‌انتقالاتی باشگاه تراکتور به مانند سایر تیم ها قبل از رسیدن موعد رسمی نقل‌و‌انتقالات استارت خورده است است؛ طبق اطلاعات دریافتی از منابع آگاه جدایی گوستاوو، صفا هادی و دلتیچ از جمع سرخ پوشان قطعی است و فقط ریکاردو آلوز به واسطه داشتن قرارداد با تراکتور در جمع تی تی ها برای فصل بیست و چهارم ماندگار خواهد بود.

صفا هادی در دو فصل حضورش به جز اجرای تشویق بشیکتاشی آن نمایش قابل انتظار را از خود نشان نداد، در پایان فصل با اعضای تیم خداحافظی کرد و اولین خارجی سرخ پوشان بود که جدایی اش قطعی شده بود.

دلتیچ دیگر بازیکن خارجی که از نیم فصل دوم فصل قبل به جمع یاران پاکو خمس اضافه شده بود نتوانست آن گونه که باید خودی نشان دهد و جدایی اش تقریبا قطعی به نظر می رسید.

گوستاوو واگنین ستاره محبوب و برزیلی دو فصل اخیر تراکتور اما مثل ریکاردو آلوز، جزو بهترین های تیمش بود و هواداران انتظار ادامه حضورش در تبریز را داشتند؛ با این وجود او با توجه به اتفاقات هفته های پایانی تمایل زیادی به ماندن ندارد و تا این لحظه ادامه حضورش در جمع تی تی ها منتفی به نظر می رسد؛ مگر اینکه با شروع رسمی نقل و انتقالات، پیشنهادی رد نشدنی به او ارائه شود.
 

**همکاران رسانه‌ای عزیز!
تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1675


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید