قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/22 19:09 | کد خبر : 1612

یک منبع مطلع به خبرنگار ورزش آذربایجان اعلام کرد، رکابزن خوش آتیه تبریزی تنها نماینده دوچرخه‌سواری ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهد بود.

علی لبیب,دوچرخه‌سواری,المپیک ۲۰۲۴ پاریس,

به گزارش "ورزش آذربایجان"، دوچرخه‌سواری جاده ایران یک سهمیه در المپیک ۲۰۲۴ پاریس دارد. این سهمیه به نام کشور است از این رو فدراسیون ایران باید رکابزن اعزامی به المپیک را معرفی کند.

در بین گزینه‌های روی میز فدراسیون، علی لبیب رکابزن ۲۱ ساله تبریزی شانس مضاعفی برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس دارد و این شانس با توجه به عملکردش در رقابت‌های قهرمانی آسیا پر رنگ‌تر شده است.

لبیب در بازی‌های آسیایی هانگژو چهارم شد و تا آستانه کسب مدال پیش رفت و در مسابقات قهرمانی جاده آسیا در رده سنی زیر ۲۳ سال به مدال برنز رسید.

خبرنگار "ورزش آذربایجان" مطلع شد، فدراسیون دوچرخه سواری فردا (چهارشنبه) رکابزن اعزامی خود به المپیک را به طور رسمی معرفی خواهد کرد و در حال حاضر علی لبیب گزینه اصلی اعزام به المپیک پاریس است مگر این که اتفاق خاصی رخ دهد.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1612


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید