قبل از خبر
زمان انتشار : 1403/03/08 16:39 | کد خبر : 1434
همه نگران اند جز آن که باید...

حال بد والیبال تبریز، فراتر از یک طبِ ریز!

ورزش آذربایجان در یک هفته اخیر پیام های پرتکراری از مخاطبان والیبالی اش دریافت کرده که از یک مورد به شدت ابراز نگرانی می کنند.

والیبال,شهرداری تبریز,مس سونگون,

به گزارش ورزش آذربایجان، رشته والیبال در تبریز طی سال های اخیر معمولا با بی‌‌مهری‌های مداومی روبرو شده است. این اتفاقات عملکرد فنی نمایندگان این شهر را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مس سونگون به عنوان تنها نماینده والیبال استان آذربایجان شرقی در سطح حرفه‌ای بزرگسالان، به مدت دوسال است که در لیگ یک حضور دارد اما به دلیل عدم برنامه‌ریزی و نداشتن اهداف مشخص، این تیم بدون برنامه‌ای خاص و صرفا جهت پرکردن حماسه حضور در رقابت‌ها شرکت می‌کند.

این وضعیت باعث نگرانی اهالی والیبال استان در خصوص والیبال مس‌سونگون و آینده والیبال آذربایجان‌شرقی  شده است. طبق پیام‌هایی که کاربران "ورزش آذربایجان" در قسمت والیبال در اختیارمان گذاشته‌اند این نگرانی کاملا مشهود است.

در پیام‌هایی که ورزش آذربایجان از اهالی والیبال استان دریافت کرده‌است درخواست پرداختن به بلاتکلیفی مس‌سونگون و شرایط تیم‌داری شهرداری در رشته والیبال به صورت پرتکرار مطرح شده است.

رسانه "ورزش آذربایجان" به عنوان تنها رسانه تخصصی ورزشی استان آذربایجان‌شرقی، در چنین شرایطی وظیفه خود می‌داند که با پیگیری‌های بیشتر و صحبت با مسئولین و کارشناسان ذی‌ربط این موضوع را بیش از پیش ریشه‌یابی کند.

البته مسئله مهم دیگری هم وجود دارد که نباید از آن غافل شد. ورزش تبریز در طی یک دهه اخیر به جای پیشرفت راه نزول در پیش گرفته است. تراکتور، تیم فوتبال مس‌سونگون، گسترش فولاد، ماشین‌سازی، تیم والیبال شهرداری تبریز و حالا والیبال مس سونگون نمونه‌‌های بارز این مسئله هستند‌.

**همکاران رسانه‌ای عزیز!

تهیه و انتشار کلیه اخبار در پایگاه خبری ورزش آذربایجان به صورت اختصاصی انجام می شود؛ لذا خواهشمندیم در صورت استفاده از مطالب، ذکر منبع فراموش نشود.

کد خبر 1434


z

مطالب پیشنهادی

انتخاب سر دبیر

در بحث مشارکت کنید